Sınavlar Bitti. Aktiflik Vakti :))
Selamlar! Şükürler olsun ki bazı arkadaşlarımız için (ben dahil) sınavlar bitti, umarım sınavlarınız iyi geçmiştir dostlar. Şimdilik az bile olsa, hadi biraz aktiflik sağlayalım. 🎉
Burası boş kalmasın, aktiflik olsun diye uzun zamandır sizlere sormak istediğim bir soru var: "Daha önce bir Sonic OC'si (Orijinal Karakteri) tasarlamayı denediniz mi? Denediyseniz ortaya nasıl bir sonuç çıktı?" Gerçekten merak ettiğim bir sorudur. Sonic Orijinal Karakterleriniz var mı? Çünkü benim gibi düşünen başka Türk hayranlar var mı merak ediyorum açıkcası. Tasarım, çizim ve estetik gibi konular ilgimi çeker, belki içinizden bazılarıyla da aynı durumu paylaşıyorumdur. Eğer daha önce tasarladığınız karakterler varsa biyografisiyle birlikte (isim, cinsiyet, yaş, türü, geçmişi) vb.'leri bilmeyi çok isterim. Hem konu açılmış olur, hem de eğlenceli olur diye düşünüyorum. Paylaşmak isteyipte yapamayanlar varsa da lütfen çekinmeyin, bu tür konularla ilgilenen herkesin illa ki (ben dahil) kötü gibi görünen bir karakteri olmuştur. :')) İçinizden kendi özel Sonic karakterleri olanlar var mı çok merak ediyorum! :D Yanıtlarınızı teker teker okuyup yorum yapacağımdan emin olabilirsiniz. Olmayan varsa da canınız sağolsun dostlar. İyi akşamlar dilerim!



Aslında benim aklımda son zamanlarda sonic ile undertale evrelerini birleştirip bir au çıkarmayı düşünüyordum son zamanlarda sprite animasyonlarla ilgileniyorum belki sprite animasyonlarımda bir fan karakter yapabilirim