top of page

Sonic Türk Fan Grubu

Herkese Açık·100 üye

Sonic 3

Selamlar beyler bildiğiniz gibi geçen cuma sonic 3 Türkiyede vizyona girdi ve bende bu filmi izledim ve çok güzel beğendim siz filmi izlediniz mi beğenip beğenmediğinizi söylerseniz çok teşekkür ederim film beni yer yer duygulandırdı yer yer heyecanlandırdı yani film benim için tek kelime ile HARİKA ama biraz kötü yanları var geraldın biraz ciddiyeti düşmüş bazı insanlar filmin kısa olduğunu söylesede benim için bir problem değil bence bu biraz iyi bişey ve iki tanede after credits sahnesi vardı birisi diğer filme bağlarken diğeri spoiler söylerim diye o süpriz olsun creditste çalan şarkı run it de çok güzeldi filme vereceğim puan 10/10 bence mükemmel bir film izlemediğiseniz gidin izleyin neyse benlik bu kadar film hakkındaki düşünceleri söylerseniz çok sevinirim haydi iyi tatiller

dorduncuzumrut
dorduncuzumrut
Jan 19, 2025

Dostum ben de şu an filmden geliyorum ve dediğin gibi film tek kelimeyle harikaydı. Hem heyecan hem de hüzünü karıştırıp mükemmel bir yapıt çıkarmışlar, özellikle bazı sahnelerde gözlerim dolmadı değil. Hikayeye sadık kalıp Shadow'un geçmişinde oynama yapmadıkları için de çok sevindim, rahatlattı çünkü bazı Live Action filmlerde ya karakterin orijinal tasarımına sadık kalmıyorlar, ya da arka planında küçük bile olsa oynama yapıyorlar ancak Sega'nın her zaman ki gibi karakterlerine ve geçmişlerine sadık kalması beni sevindirdi. Üstelik Sonic Adventure 2 olsun, karakterler, müzikler vb. olsun filmde birçok referans verildi ve bu beni çok mutlu etti. Giriş sahnesi, olaylar, bitiş, özellikle After Credit sahneleri müthişti, salonda baya bir heyecanlandırdı. Film gerçekten iyidi ancak dublaj konusunda biraz eksi aldı benden, o da Shadow'dan. Bazıları da tıpkı benim gibi Shadow'un seslendirmenini beğenmemiş olabilir, haklısınız da. Çünkü Shadow'un sesi orijinal sesine göre fazla kalındı, en azından ciddi ve korkutucu bir havası vardı ve sesi "Boom Shadow" gibi değildi, ona da şükür☠️. Bir sonraki filmi heyecanla bekliyor olacağım, bunlar da benim düşüncelerim. :)🖤

Copyright © Sonic Türkiye Fan Topluluğu 2024-2026. Sonic the Hedgehog is copyright © SEGA Corporation.
All fan-made content is created for non-commercial, entertainment purposes only.
Published articles, user-generated content, and comments reflect the opinions of their authors and not necessarily those of Sonic Türkiye Fan Topluluğu.

All rights reserved.

Sosyal

  • Instagram
  • X
  • Discord
  • YouTube
Müzik Çalar

Sitede gezinirken Sonic müzikleri dinleyebilirsiniz!

bottom of page