ETKİNLİĞE KATILMAK İÇİN SON ŞANS!!!
Selamlar dostlar, biliyorsunuz Sonic Adventure 2 üzerinden bir etkinlik düzenleyeceğimi duyurmuştum. Katılmak isteyenler bu postun altına katılacağını belirterek yazmaları yeterli olacaktır. Şu anda sanırım 4-5 kişi olduk. Gelmek isterseniz belirtmeniz yeterli fakat bu hafta içerisinde olması daha iyi olur. Çünkü bir aksilik olmazsa bu hafta sonu yapmayı planlıyorum etkinliği.


