top of page

Sonic Türk Fan Grubu

Herkese Açık·101 üye

Sonic Prime Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Sonic Prime hakkında ne düşünüyorsunuz, sizce güzel mi? Ben izlediğimde çok beğenmiştim favori sezonum, sezon 2!

91 görüntülenme
AristoSe
AristoSe
Aug 30, 2025

Ben bayağı sevmiştim karakterleri, tasarımları, animasyonları ve dünya dizaynları(bir tık basit bir tasarımları olsa da) çok hoşuma gitmişti

İzlerken Sonic'şn karakteri biraz gözüme çarpmıştı fakat düşününce mantıklı da geliyor orası tartışılır biraz

Copyright © Sonic Türkiye Fan Topluluğu 2024-2026. Sonic the Hedgehog is copyright © SEGA Corporation.
All fan-made content is created for non-commercial, entertainment purposes only.
Published articles, user-generated content, and comments reflect the opinions of their authors and not necessarily those of Sonic Türkiye Fan Topluluğu.

All rights reserved.

Sosyal

  • Instagram
  • X
  • Discord
  • YouTube
Müzik Çalar

Sitede gezinirken Sonic müzikleri dinleyebilirsiniz!

bottom of page