Sonic Prime Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Sonic Prime hakkında ne düşünüyorsunuz, sizce güzel mi? Ben izlediğimde çok beğenmiştim favori sezonum, sezon 2!
91 görüntülenme

Sonic Prime hakkında ne düşünüyorsunuz, sizce güzel mi? Ben izlediğimde çok beğenmiştim favori sezonum, sezon 2!
Ben bayağı sevmiştim karakterleri, tasarımları, animasyonları ve dünya dizaynları(bir tık basit bir tasarımları olsa da) çok hoşuma gitmişti
İzlerken Sonic'şn karakteri biraz gözüme çarpmıştı fakat düşününce mantıklı da geliyor orası tartışılır biraz