Filmin tek eksisi Türkçe dublajdaki Shadow seslendirmesiydi. Seslendiren adamın kötü olması değil sıkıntı. Bence Shadow için aşırı kalındı sesi. Optimus Prime'a falan gider o ses anca. Keanu Reeves'in sesi cuk oturmuştu duyamamak üzücü oldu. Kesinlikle İngilizce izleyeceğim yakın zamanda.
top of page

Sonic Türk Fan Grubu
Herkese Açık·101 üye
bottom of page


Şu an da filmden geliyorum ve dediklerine katılıyorum. Film aşırı iyidi ama Shadow'un sesi gerçekten de seslendirmene pek uygun değildi, fazladan kalındı. Onun dışında seslendirmenin hakkını da yememek lazım, adam işini yapıyor sonuçta. Neyse ya, FİLM EFSANEYDİ. ÇOK GÜZELDİ, AĞLIYORUMM 😭😭💘💘